Jak wybrać styropian. To musisz wiedzieć!

Jak wybrać styropian. To musisz wiedzieć!

Autor: Katarzyna Masłowska
16 sty 2020 19:44

Ruszyła kolejna odsłona kampanii edukacyjnej Polskiego Stowarzyszenia Producentów Styropianu (PSPS) – Styropian.men. Celem tegorocznej, trzeciej edycji jest zwalczanie dezinformacji i mitów w budownictwie.

Do dotychczasowych Gwiazd Termoizolacji, Styropianów Białego, Szarego, Twardego i Wodoodpornego, dołączył nowy, systemowy kolega – Styropian w ETICS.

Postaci Styropian.men, symbolizujące różne odmiany i aplikacje styropianu, po raz kolejny przystępnie podsumowują najważniejsze cechy dobrej termoizolacji i obalają budowlane mity. W obecnej edycji Styropian Twardy potwierdza swoją trwałość i odporność na eksploatację na dachach płaskich, a Styropian Biały i Szary – łatwość instalacji i bezpieczeństwo dla zdrowia wykonawców i użytkowników. Styropian w ETICS, nowy bohater kampanii, wskazuje, jak istotne jest stosowanie kompletnych systemów ociepleń oraz obala pożarowe mity.

Porada eksperta:

Polskie Stowarzyszenie Producentów Styropianu prezes Kamil Kiejna
Polskie Stowarzyszenie Producentów Styropianu prezes Kamil Kiejna

Styropian.men to akcja edukacyjna skierowana przede wszystkim do inwestorów. Z perspektywy rynku jest to co roku nowa grupa ludzi szukających informacji i budujących nie tylko swoje domy, ale również swoje opinie i przekonania w tym obszarze. Budownictwo jest branżą, w której wybory konsumentów mają zdecydowanie długoterminowe skutki. Dlatego założeniem tegorocznej kampanii jest zwalczanie dezinformacji i mitów w budownictwie. Mamy ten komfort, że o ociepleniach, w każdym aspekcie, możemy mówić nie z perspektywy domniemań i założeń, a w oparciu o ponad pół wieku doświadczeń i faktów. Dla konsumentów to dziesięciolecia korzyści: ciepła i bezpieczeństwa, oszczędności i zdrowia – podkreśla prezes PSPS Kamil Kiejna.

Komentarze

Zaloguj się

Zobacz także