Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Z Mediolanu prosto do Warszawy. Trendowy transfer w urządzaniu wnętrz

Autor: Radosław Zieniewicz
19 kwi 2017 18:29

Katarzyna Ptak, dyrektor targów Warsaw Home mówi jakie trendy mediolańskie sprawdzą się przy urządzaniu wnętrz w Polsce.

Odbywające się od ponad 50 lat mediolańskie targi to także świetne miejsce by obserwować aktualne trendy wystawiennicze. Zdaniem Katarzyny Ptak, każda z firm myślących o zagranicznej ekspansji powinna zainwestować w wizytę w Mediolanie, by przekonać się jak wiele uwagi marki przykładają do targowych prezentacji.

Czy w Warszawie możemy się spodziewać obecności trendów i tendencji obecnych w Mediolanie?

Katarzyna Ptak nie ma co do tego wątpliwości: Wśród propozycji naszych wystawców znalazły
się m. in. supermodne stoły z marmurowymi blatami, ręcznie wykonywane ceramiczne okładziny
czy metalowe akcesoria w najmodniejszych miedzianych i mosiężnych wykończeniach. Ale zdaję sobie sprawę, że czeka nas jeszcze wiele pracy. Z tegorocznego Mediolanu chciałabym przywieźć
do Warszawy modne kolory, których nadal trochę się boimy, takie jak: róż, granat, butelkowa zieleń
i złoto. Podobało mi się awangardowe oświetlenie wykorzystujące najnowsze technologie
i przedmioty powstałe przy wykorzystaniu rzemieślniczych technik. Takie połączenia high tech
i rękodzieła są bardzo ciekawe. Chciałabym też pokazać Polakom pełne fantazji i poczucia humoru projekty takich designerów, jak Jaime Hayon, Nika Zupanc czy Marcel Wanders, którzy łączą niezwykłą pracowitość i kreatywność z iście dziecięcą fantazją. Ogromne wrażenie zrobiły na mnie konceptualne instalacje Nendo i Tokujina Yoshijoki – marzę o tym, że kiedyś tego rodzaju projekt uda się zrealizować przy okazji Warsaw Home. Chciałabym także pokazać te polskie firmy i projektantów, które również można było zobaczyć w Mediolanie i które reprezentują światowy poziom, takie jak Zieta Prozzesdesign, Nowy Styl, Comforty, Eugenius, Paged.

Komentarze

Zaloguj się

Zobacz także