Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Naturalnie, rustykalnie

Autor: www.dobrzemieszkaj.pl
01 kwi 2008 00:00

Ma­te­ria­ły, ja­kie wykorzystano do wy­koń­cze­nia miesz­ka­nia po­cho­dzą wprost ze świa­ta na­tu­ry. Drew­no, gli­na i pa­pier, oraz zie­lo­ne pla­my ro­ślin, w zu­peł­no­ści wy­star­czy­ły, aby prze­mie­nić to wnę­trze w no­wo­cze­sną oa­zę. Kil­ka zmyśl­nych za­bie­gów aran­ża­cyj­nych spra­wi­ło, że sta­ło się to wy­ma­rzo­ne miej­sce nie tyl­ko dla mi­ło­śni­ków eko­lo­gii.

Ru­sty­kal­na no­wo­cze­sność, tak moż­na w skró­cie okre­ślić styl, w ja­kim zo­stał urzą­dzo­ny pre­zen­to­wa­ny apar­ta­ment. Okre­śla go efek­tow­ne ze­sta­wie­nie na­tu­ral­nych ma­te­ria­łów z pro­sty­mi for­ma­mi. Sa­lon – po wy­bu­rze­niu ścia­nek dzia­ło­wych – otwar­ty na kuch­nię oraz ja­dal­nię, prze­peł­nio­ny jest au­rą to­wa­rzy­skich i ro­dzin­nych spo­tkań. Na pierw­szym pla­nie znaj­du­je się ory­gi­nal­na ścian­ka wy­ko­na­na z ręcz­nie for­ma­to­wa­nych ce­gie­łek. Wa­lo­ry es­te­tycz­ne ru­sty­kal­nej de­ko­ra­cji eks­po­nu­je oświe­tle­nie. Punk­ty świetl­ne, umiej­sco­wio­ne „za ple­ca­mi” ścia­ny, ła­go­dzą jej su­ro­wą fak­tu­rę, two­rząc cie­pły, prze­sy­co­ny swoj­sko­ścią kli­mat. At­mos­fe­rę nie­wy­mu­szo­nej na­tu­ral­no­ści bu­du­ją w sa­lo­nie ory­gi­nal­ne de­ta­le. Bia­łe, gli­nia­ne do­ni­ce przy­wie­zio­ne z In­do­ne­zji, po­słu­ży­ły za wspa­nia­łą opra­wę so­czy­ście zie­lo­nych ro­ślin. Lam­py w pa­pie­ro­wych aba­żu­rach ko­lo­ry­stycz­nie kom­po­nu­ją się z usta­wio­ny­mi w czę­ści wy­po­czyn­ko­wej sof­ka­mi oraz, chro­nią­cy­mi wnę­trze przed sło­necz­nym ża­rem, ża­lu­zja­mi.

Tłem dla ja­snych ak­cen­tów sta­ła się pod­ło­ga wy­ło­żo­na par­kie­tem prze­my­sło­wym z czar­ne­go dę­bu, któ­ry mie­ni się róż­no­rod­ny­mi od­cie­nia­mi brą­zu, prze­ty­ka­ny­mi bar­wa­mi zło­ta i be­żu. Peł­ni on rów­nież ro­lę ko­lo­ry­stycz­ne­go łącz­ni­ka – po­zwa­la ze­sta­wić w jed­nym wnę­trzu me­ble z ciem­ne­go i ja­sne­go drew­na. Ja­dal­nia­ny stół i krze­sła wy­ko­na­ne z ja­sne­go drew­na, do­sko­na­le czu­ją się w to­wa­rzy­stwie dwóch sie­dzisk ba­ro­wych po­bej­co­wa­nych na ciem­ny orzech. Ich ko­lo­ry­sty­ka współ­gra z wy­bar­wie­niem drew­nia­ne­go bla­tu ku­chen­nej wy­spy, sto­li­kiem ka­wo­wym w czę­ści sa­lo­no­wej oraz stop­nia­mi wio­dą­cych na pię­tro scho­dów. Utrzy­ma­ne w ko­lo­ry­sty­ce kar­mi­no­wej czer­wie­ni i głę­bo­kich brą­zów ob­ra­zy, na­sy­ca­ją wnę­trze zmy­sło­wo­ścią. Po­ja­wia­ją się rów­nież w sa­lo­nie, na za­sa­dzie opo­zy­cji do je­go oszczęd­nej sty­li­sty­ki.

Komentarze

Zaloguj się

Zobacz także