Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Kampania edukacyjna Dobry Montaż

Autor: Związek Polskie Okna i Drzwi
16 gru 2014 10:25

Ruszyła ogólnopolska kampania "Dobry Montaż". Jej celem jest edukacja i zbudowanie świadomości inwestorów indywidualnych w zakresie dobrego montażu wyrobów stolarki budowlanej – okien, drzwi, bram i osłon. Organizatorem kampanii jest Związek Polskie Okna i Drzwi.

Kampania edukacyjna, która ruszyła w grudniu, ma przekonywać, że inwestycja w wysokiej jakości wyroby stolarki budowlanej powinna być powiązana z ich odpowiednią instalacją. Koszt dobrego montażu stanowi około 1% kosztów całej inwestycji, a korzyści z niego płynące są niewspółmiernie wyższe. Przekłada się on na zachowanie parametrów produktu oraz oszczędność energii. Zapewnia też komfort i bezpieczeństwo użytkowania zainstalowanych rozwiązań.

Działania kampanii "Dobry Montaż" przyczynią się do promocji prawidłowego montażu wyrobów stolarki budowlanej i wykreują zapotrzebowanie na wykonujących go, fachowych montażystów.

Kampania "Dobry Montaż" będzie realizowana przez sześć miesięcy, do maja 2015 roku. Jej podsumowanie zaplanowano na VI Kongresie Stolarki Polskiej.

W kampanii wykorzystywane będą logo i plakat "Dobry Montaż". Jej działania obejmą m.in. kampanię public relations, która dostarczy odbiorcom informacji na temat prawidłowego montażu, plakaty umieszczone w punktach dystrybucji partnerów akcji, na ich stronach internetowych i w katalogach produktowych, spotkania na wybranych politechnikach w całej Polsce, prowadzenie dedykowanej kampanii strony internetowej oraz obecność na wydarzeniach branżowych – np. na targach Budma 2015.

W kampanii, w charakterze jej partnerów, uczestniczą firmy z branży stolarki budowlanej: AIB – producent rozwiązań izolacyjnych, Fakro – producent okien dachowych i akcesoriów do okien, Hörmann – producent bram, drzwi i napędów, Pol-Skone – producent okien i drzwi drewnianych, Porta KMI Poland – producent drzwi zewnętrznych i wewnętrznych, Pozbud – producent okien, drzwi drewnianych oraz podłóg, Proline – marka profesjonalnych narzędzi, Soudal – producent chemii budowlanej, Tytan – marka rozwiązań z zakresu chemii budowlanej, Yawal – dostawca architektonicznych systemów profili aluminiowych.

Wsparcie działań akcji zapewniają patroni medialni i merytoryczni.

Komentarze

Zaloguj się

Zobacz także