Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Polacy w czasie #zostańwdomu aranżują wnętrza i kupują online

Autor: Redakcja Dobrzemieszkaj.pl
01 kwi 2020 13:52

Jak spędzamy czas w domach? Aż 58% z nas przeprowadza gruntowne porządki. Jak akcja #zostańwdomu wpłynęła na decyzje użytkowników związane z remontami i zmianami aranżacyjnymi w ich czterech ścianach?

Od kilku tygodni dom stał się słowem odmienianym przez wszystkie przypadki – choć ta sytuacja ma swoje źródła w odgórnych zaleceniach związanych z aktualną sytuacją epidemiologiczną, okazuje się, że czas „kwarantanny” upływa w naszych domach bardzo produktywnie – jako okres gruntownych porządków i niewielkich zmian aranżacyjnych. Sprawdziła to w swoich badaniach platforma sprzedażowa Homebook.pl.

Masowe remonty w czasie epidemii?

Użytkownicy Homebook.pl zapytani o to, jak epidemia wpłynęła na ich plany związane z urządzaniem wnętrz, najczęściej deklarowali przesunięcie remontów w czasie (41%). W przypadku 1/4 respondentów – obecna sytuacja w żaden sposób nie wpłynęła na ich zamiary remontowe ze względu na brak planów z tym związanych. 23% respondentów czas pod znakiem #zostańwdomu wykorzystuje na remonty oraz związane z nimi zakupy mebli i dodatków, 11% - zrezygnowało z przeprowadzenia remontów. 

Sklepy online: Polacy ruszyli na zakupy

Choć okoliczności nie sprzyjają dziś zakupom w sklepach stacjonarnych, jak pokazują wyniki badania potrzebnych produktów poszukujemy w sferze online, która jest obecnie najlepszą i najbezpieczniejszą alternatywą. Aż 77% osób, które wzięły udział w badaniu zadeklarowało, że w ostatnim czasie zrobiło zakupy przez internet. Przeciwnej odpowiedzi udzieliło 23% badanych. Okazuje się, że większość z nas nie ma żadnych obaw związanych z realizacją zamówień online (67%), co wynika ze znajomości zasad bezpiecznej dostawy i możliwości wprowadzonych obecnie przez firmy kurierskie (mowa m.in. o opcji wyboru dostawy bezkontaktowej). 

Kwarantanna pod znakiem porządków

Czas spędzany w domu zdecydowanie sprzyja aktywnościom, na które wcześniej nie wszystkim udawało się znaleźć czas. Wśród nich królują gruntowne domowe porządki (które zadeklarowało aż 58% uczestników badania). Połowa z nich (50%) czas spędzany w domu poświęca na poszukiwanie wnętrzarskich inspiracji w internecie. Nieco mniejszą popularnością wśród badanych cieszą się porządki na balkonie lub w ogródku (37%). Na dalszych pozycjach listy najczęstszych aktywności znalazły się zmiany aranżacyjne – przemeblowania i drobne prace niewymagające wizyt w sklepach stacjonarnych (25%) oraz zakup dodatków wnętrzarskich w internecie (13%).

Źródła danych: Homebook.pl

Komentarze

Zaloguj się

Zobacz także