Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Zdrowe przekąski - co jeść zimą w pracy?

Autor: Dobrzemieszkaj.pl
20 sty 2020 09:09

Nasza kondycja, odporność i nastrój w dużej mierze zależą od tego, co jemy. Zimą, gdy codziennie musimy stawiać czoła infekcjom, chandrze i ociężałości, powinniśmy szczególnie dbać o obecność zdrowych przekąsek w naszej diecie.

Dlatego na listę smacznego, małego co nieco, które dobrze mieć pod ręką w pracy, powinny trafić przede wszystkim:

• Świeże owoce i warzywa. W okresie zimowym warto sięgnąć po mandarynki, pomarańcze, jabłka, banany, marchewkę, seler naciowy czy paprykę – przede wszystkim dlatego, że zawierają witaminę C (a seler naciowy ma jej nawet dwukrotnie więcej niż cytrusy), która pomaga wzmocnić odporność, a także wiele innych witamin i minerałów.

• Orzechy włoskie, migdały, pestki dyni oraz suszone owoce: śliwki, morele, żurawina, ponieważ są źródłem mikroelementów. Poza tym dostarczają energii. Na przykład orzechy włoskie świetnie wpływają na pracę mózgu i poprawiają koncentrację. Bardzo ważne – kupując suszone owoce, zwracajmy uwagę na to, czy nie są konserwowane siarką.

• Produkty probiotyczne, czyli jogurty, kefiry oraz inne napoje mleczne, ale tylko te, które zawierają żywe kultury bakterii fermentacji mlekowej – przede wszystkim bakterie Lactobacillus acidophilus i Bifidobacterium bifidum, gdyż korzystnie stymulują układ odpornościowy i ograniczają rozwój drobnoustrojów chorobotwórczych.
Do pracy można zabierać także koktajle, owocowe musy lub proste sałatki. Wszystko zależy od naszej pomysłowości, organizacji i oczywiście upodobań smakowych.

Surowe warzywa i owoce, orzechy, domowe wypieki z pełnego ziarna, owocowe musy łatwo można spakować w wygodne, uniwersalne woreczki z suwakiem marki Paclan. Dzięki specjalnej, opatentowanej technologii są one wyjątkowo szczelne – radzi Marta Krokowicz, marketing manager marki Paclan.

Komentarze

Zaloguj się

Zobacz także